fbpx Skip to Content Contact Us

איך לבחור צמיד? – המדריך של הבורסה לתכשיטים

צוות הבורסה לתכשיטים זמן קריאה: 5 דקות הבלוג שלנו

כיום יש מבחר עצום של צמידים כאשר ניתן למצוא מגוון עשיר של סגנונות, חלקם מעוצבים עם חריטות לייזר או עיטוריים ייחודיים, חלקם חלקים לחלוטין, חלקם מציעים משחק של שילוב מתכות מעניין, שניתן לענוד ביחד או לחוד ויעניק למפרקי הידיים שלכן מראה יפהפה ועשיר. בואו לגלות כיצד לבחור את הצמידים שהכי מתאימים לכן ולסגנונכן האישי.

סוגי הצמידים הקיימים

כדי להבין טוב יותר איזה צמיד מתאים לכן ולסטייל האישי שלכן, חשוב להבין אילו צמידים קיימים מלכתחילה. הכנו עבורכן רשימה מפורטת של כל הסגנונות של הצמידים:

צמידי זהב

 תחת קטגוריה זו ניתן למצוא עולם ומלואו של סגנונות רבים של צמידי זהב. את הצמידים הללו ניתן למצוא בשילובים ייחודיים ויפהפיים שמעניקים לצמיד עושר והילה. דוגמה מצוינת לכך היא  למשל צמידים בשלושה גוונים של זהב. השילוב ההרמוני בין הגוונים מייצר צמיד זהב מיוחד במינו. גם צמידי חוליות שניתן לבחור את העובי שלהם מעניקים נראות ייחודית למפרק היד, צמידים עבים יעניקו מראה עשיר ו"כבד", בעוד צמידים דקים יעניקו מראה מעודן יותר. 

 

הכיף בסגנונות ועוביים שונים של צמידים הוא שניתן לשלב אותם יחד וליצור לוק מעניין במיוחד, שיכול להתאים לכל מיני אירועים ולכל מיני תלבושות שונות. צמידים נוספים בקטגוריית צמידי זהב הם צמידי כדורים שעשויים זהב, המעניקים מראה עדין ואלגנטי ליד. גם הצמידים החלקים מעניקים עושר רב כשיש מהם כמות על היד, בפרט אם כל צמיד בעל גוון אחר או אם יש מיקס מעניין בין הצמידים החלקים לכאלו עם טקסטורות. 

על הצמידים הללו אפשר למצוא את צמידים עדינים המשלבים גם תליונים חמודים כמו תליון של לב, או שהתליון משולב בתוך הצמיד ומעניק לו מראה מקסים במיוחד. צמידים אלו מתאימים יותר לנערות שיכולות לענוד את הצמידים בשמחה, שכן הם מושלמים לגילן הצעיר. 

 

צמיד יהלומים

 אם אתן מחפשות צמיד שבכל מקום שתלכו איתו יביטו בכן מיד, צמיד יהלומים הוא  הבחירה הנכונה. ניתן למצוא צמידים מזהב לבן משובצים עם יהלומים או צמידים מזהב צהוב משובצים עם יהלומים, כאשר ההבדל הגדול בין השניים הוא האופן שבו נראים היהלומים. שילוב של זהב לבן עם יהלומים מעניק להם זוהר, נצנוץ ויוקרה ייחודיים, ששום דבר לא דומה להם, בעוד זהב צהוב עם יהלומים משדר את המראה היוקרתי והעשיר של זהב צהוב שמגובה גם ביהלומים. פעמים רבות ההכרעה תהיה על בסיס טעמכן האישי וההעדפה שלכן במקרה זה.  

 

צמידים לרגל

 צמידים אלו מושלמים לעונת הקיץ, שכן זוהי עונת החצאיות והשמלות הקצרות, עונת בגדי הים והשורטס ולכל אלו צמיד לרגל הוא פשוט אביזר מושלם. יחד עם זאת אפשר להמשיך לענוד אותו בחורף, אך לרוב הוא יהיה יותר מוסתר בשל המכנסיים הארוכים, המגפיים וכדומה. ולמרות זאת אין הדבר אומר שצריך לוותר עליו! אפשר לענוד צמיד לרגל שהוא חלק ופשוט ואפשר לענוד צמיד מעוצב עם צ'ארמים מקסימים שמוסיפים לו ולרגליכן עניין, שיק והרבה סטייל. 

צמידי טניס 

מי שחובבות יוקרה וסמל סטטוס, צמיד טניס הוא הצמיד עבורן. זהו צמיד מושלם שמתאים להכול. הוא משתלב נהדר עם בגדי עבודה ועוד יותר עם בגדי ערב שחושפים את מפרקי ידיכן ומציגים מיד צמיד עשיר ונוצץ במיטב היהלומים שכספכן יכול לקנות! 

צמידי אבני חן ופנינים

 צמידים שמשולבים בהם אבני חן הם צמידים עדינים, אלגנטיים ובעיקר מרהיבים. האופן שבו אבן החן יכולה להשתלב עם תלבושת מסוימת או לחילופין להעניק בידול יפהפה בין גווני התלבושת לתכשיט עצמו היא זו שהופכת את הצמיד הזה לכה מיוחד. בנוסף, אם נתייחס דווקא לפנינים הרי שנמצא כי צמיד פנינים הוא אלגנטי ומלכותי כיאה לפנינה עצמה וזה גם מה שהוא משדר. צמידי פנינים יכולים להיות מושלמים עם בגדים לבנים או עם בגדים רשמיים והם תמיד יעניקו לאלו העונדות אותם מראה קלסי ואלגנטי. 

צמידי מגן דוד

 צמידים אלו הם צמידים המעידים בעיקר על זיקה למורשת היהודית, צמידים יפהפיים ועדינים אשר מראים מיד את החיבור. הצמידים הללו יכולים להיות על גבי צמיד זהב יפהפה עם תליון או צ'ארם עדין או לחילופין להופיע כחלק מצמיד חרוזים בגווני תכלת או צמיד פנינים קלסי ויפה.  

כתבות שכדאי לקרוא

Back top top